Ett nytt tomteinköp...

Hittade den här underbare gubben när jag var på Jula för ett tag sedan för att handla någon form av adventsljusstake till jobbet. Blev helt kär, men hade en massa påsar med mig (bla köpt nya gympaskor så jag i alla fall kan hoppa över just den ursäkten när det kommer till att börja på pass igen...) och han väger ett ton så kunde inte få med honom just då. Fick lite panik när jag var där två dagar senare och jag inte hittade honom igen... o_O Som tur var så hade de bara flyttat lite på honom (och sänkt priset!) men var nog tur att jag inte väntade längre för fanns bara tre kvar och på väg till kassan så var det en kvinna som stoppade mig och frågade var jag hittat honom för att han var så söt. Var nästan så jag funderade på att köpa två så vi kan ha en i Eriks lägenhet också men njae... ^^ Kan säkert hitta annat pynt dit. :D
 
 
Älskar verkligen de här tomtarna med skägg, luva, stora näsor och inte så mycket mer... ^^


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: