Jag är så trött...

Har sovit dåligt i några veckor nu, men de senaste dagarna tar fanemig priset. Att jag vaknar flera gånger per natt är jag van vid men när jag dessutom drömmer en himla massa, varav en hel del mardrömmar, samt svettas och fryser om vartannat hela jävla natten så börjar jag bli trött. Blir en lång harang svordomar frammuttrade varje morgon när klockan ringer. Har lagt mobilen på byrån för att jag inte skall stänga av larmen av misstag när jag snoozar, men den vibrerar ju så att hela jävla huset skakar... Dock väldigt effektivt för måste hålla kudden över öronen för att försöka dränka ljudet och kan inte med att låta den ringa för länge med tanke på grannarna. Effektivt men irriterande med andra ord.
 
Det är tokmycket på jobbet just nu och jag har nästan nått den nivån när jag ligger så mycket efter att jag gett upp. I'm totally fucked anyhow liksom. Jobbet hopar sig, deadlines passerar, konsulter försvinner, feltillverkade varor anländer, inköp påkallar uppmärksamhet, leverantörer svarar inte på mail och mitt i allt det här så får jag ingen sömn. Jag sover dock bättre på helgerna när jag är med Erik, så gissar att mina sömnbesvär kanske har att göra med att jag känner mig ensam också. Tycker annars att jag borde sovit som en stock den här veckan. Bar möbler till Eriks nya lägenhet i söndags och var på skivstångspass på lunchen i måndags. Så har haft go träningsvärk i några dagar nu. Och lär väl inte bli bättre imorgon då vi hade fotbollsträning ikväll... Och imorgon är det promenad med Helena som gäller och funderar även på om jag och Elin ska ta ett pass på fredagslunchen... Får ju passa på medan det är gratis på Friskis i och med deras kompisvecka. ;)
 
Har dessutom laddat ner alla Twilight-filmerna nu, och när man väl kommer förbi det faktum att Bella suckar sig igenom hela filmerna och Edward ser ut som stryk och dessutom glittrar i solen (what the fuck liksom?!) så är filmerna helt ok. Tog med mig laptopen i sängen igår och såg klart första filmen innan jag somnade. Tänkte köra nummer två idag. Har redan sett en bit medan jag mumsar godis för fullt (värt med träning liksom (jag måste sluta med dessa liksom...)) men börjar väl bli dags att dra sig mot sängen kanske... Så godnatt på er, hoppas ni sover bättre än vad jag gör. ;)
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: