Få böcker men mycket choklad...

Tog en sväng på bokrean nere i stan efter jobbet men blev grymt besviken. Är van att det är stora reor med massor med böcker, men här vara bara några bord här och var. Är ju van vid att det mest brukar vara skitböcker - en miljon kokböcker, inredning- och trädgårdsskit och en massa deckare (som visserligen kan vara bra böcker men inte är min genre) men brukar ju också finnas lite vanliga romaner, lite skräck, humor, fantasy osv. Men inte idag. Jag hittade två - TVÅ?! - fantasyböcker, varav jag köpte den ena... Den andra var del 2 i en serie, så njae. Och då var vi ändå inne i tre affärer... Det var inte ens så att det var urplockat, rean började ju änna igår och var fullt i hyllorna. De få hyllorna som fanns vill säga. Tänkte ta och kika på lite bokreor på nätet istället, kanske kan vara mer att hämta där.
 
Tog en sväng förbi Välsviken efteråt för att köpa lite makaroner så inte mina matlådor består endast av köttfärssås och råkade få "vinstscannern" när vi drog ICA-kortet. Visade sig att vi fick en påse med jordnötter doppade i belgisk choklad - yehejj! De såg lite halvdassiga ut först, men helvete vad goda. Inte många kvar nu... ;)
 


hälänaa

Åh va synd, jag som hade tänkt mig till bokrean på måndag. Men ett tips är annars Ica och Coop på Bergvik, de brukar vara bäst :P

Svar: Jo, vart verkligen grymt besviken... Men tänkte allt kika på COOP och Maxi också, kan ju finnas något guldkorn... :P Får tvinga med Erik imorn eller något... :P Vill han säkert så gärna... ;)
CECILIA - the one and only ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: