Feeling good - X-factor...

Sånt här får mig alltid att sitta med gåshud och ett fånflin. Hur skön som helst. ^^ Även orginallåten är riktigt najjs. ;) Man kanske skulle ta och börja kolla på de här programmen...? Verkar ju finnas en hel del guldkorn. ^^
 


Simon

Det där var i September Sissi, välkommen till 2013 :) Men jag håller med, man får gåshud. Du borde också se http://www.wimp.com/bulliedteen/ och http://www.wimp.com/unforgettablesong/ . Också jäkligt bra!

För övrigt kan jag INTE rekommendera att se serien. Jag såg ett avsnitt av första säsongen av X Factor USA. 40% av artisterna var ren skit, 20% var ännu större skit (en man som bestämde sig för att leka blottare på scen bland annat...), 30% var medelmåttiga, 10% var riktigt bra. Jag tror att de största sevärdheterna hamnar på youtube, wimp, och andra sidor som samlar på sevärdheter.

Svar: Haha, jag vet allt att den är gammal Simon, men det betyder ju inte att den inte är värd att visas igen. ;) Har den i en mapp med favoritklipp som jag kollade igenom häromdagen så blev påmind om den. :P
Kanske skall hålla mig till att kolla youtube-klipp då om man skall gå på din kommentar, orka sitta och kolla på 60% skit... :P
CECILIA - the one and only ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: