Helgplaner...

Tisdag idag... Veckans längsta dag som det sägs. Vart en seg dag men har ändå rullat på rätt bra. För att vara tisdag liksom. ;) Redan börjat längta till helgen (som vanligt...) vilket egentligen är rätt deprimerande. Och då trivs jag ändå riktigt bra på mitt jobb så har inte speciellt mycket emot att vara där. Även om jag mycket hellre hade varit hemma... ;) Till helgen blir det i alla fall 1) middag och Melodifestivalen ihop med Anna och Helena eller 2) middag, Melodifestivalen och party ihop med Anna och Helena. ;) När jag är trött (som nu...) så lutar det åt myskväll men är jag bara snäppet piggare så blir jag genast väldigt partysugen... :P Well, den som lever får se helt enkelt. ^^ Redan lovat Anna bakismat på söndag i alla fall, oavsett om det blir utgång eller ej. ;)
 
Sitter i soffan och har på Metal Mayhem Top 20 på MTV i bakgrunden... Funderar på hur Limp Bizkiit möjligen kan klassas som metal... o_O Och de har haft med hela två låtar på topp 20... Hur fan gick det till liksom...? Låten Rollin' ligger dessutom på plats fyra... Haha, jag tror att personalen på MTV behöver googla lite på "metal"... :P


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: