Inte riktigt enligt planen...

Det blev ingen fotbollsträning för Sissi igår då hennes mage valde att strula...:/
 
Erik gjorde hamburgare i lördags men då jag inte var sugen på det så köpte jag färdiga kycklingspett från köttdisken samt en burk potatissallad istället. Spetten smakade helt ok men vi funderade ett tag om de skulle värmas eller ej då de var iskalla när jag fick dem, men slutade med att vi körde dem i micron lite snabbt. Potatissalladen smakade dock verkligen inge vidare. Fick inte i mig speciellt många tuggor alls, var en väldigt speciell smak. Och framåt lördag natt så började jag få helvetiskt ont i magen och spenderade en halv evighet inne på toan, orolig i magen, kallsvettig och halvt spyfärdig, så gissar att något i matkombon inte var speciellt bra.
 
Söndagen spenderades i soffan precis som lördagen hade gjort, men medan lördagen spenderades mysigt kramandes med Erik framför diverse mer eller mindre bra TV-program så spenderades söndagen mer i varsitt rum, fortfarande framför TV och dator dock. Vi hade planer på att dra iväg på någon loppis eller liknande, men då jag fortfarande mådde sisådär så blev det en slappardag istället.
 
Hade fortfarande ont i magen när jag vaknade igår men gissade att det berodde på att jag var hungrig. Icke. Blev värre under dagen och när bara tanken på att äta min goda matlåda med lax och klyftpotatis fick mig att kväljas så var det nog bara att inse att det inte var helt ok än. Så drog mig hem vid två, lade mig och sov/sträckte ut mig en timme innan det var dags att dra iväg och besiktiga bilen. Som gick igenom helt utan anmärkning! :D Inte ens en kommentar om min trasiga baklampa, mitt avgassystem som håller på att braka eller det faktum att det klunkar både fram och bak när jag svänger... ;) Så den klarade sig ett år till i alla fall. ^^ Kom hem vid fem-snåret och fick då äntligen i mig min matlåda och efter det så verkar det bara ha blivit bättre, men fotbollsträning var inte direkt aktuellt. :P
 
A-S blev mest bara lättad när jag skippade träningen för då kunde hon göra detsamma, men nästa vecka skall jag fanemig dit. Måste bara hitta mina fotbollsskor först... Var fan kan jag ha gjort av dem sedan sist...?