Slut på helgen...

Söndagen går mot sitt slut och jag drar mig för att göra mig redo för sängen... Borde gått och lagt mig för länge sedan men vill ha helg så länge det bara går. Något jag säkert kommer att uppskatta imorgon... :P

Skall besiktiga bilen imorgon och håller tummarna för att den går igenom. Vilket den nog inte lär göra då ena lampan bak gått sönder och hela mitt jäkla avgassystem håller på att rosta sönder, men vi kan ju hålla tummarna. Hoppet är det sista som överger människan och allt det där...

Försöker dessutom komma på hur jag skall ta mig ur fotbollsträningen i Arvika imorgon...En del av mig vill dit och testa på men en annan, mycket mer högljudd, del vill definitivt inte. Jag tycker inte om att testa nya saker, eller snarare testa på saker i nytt sällskap. Jag gillar inte att träffa en massa nya människor på en gång, jag vet inte hur jag skall bete mig och jag har en konstant liten bubblande ångestkänsla i magen. Jag VET att det inte kommer att bli så illa, de allra flesta människor man stöter på är trevliga och snälla och jag tror egentligen inget annat om det här laget, jag gillar bara inte situationen. Det är samma som att jag avskyr att hamna på fester där jag knappt känner någon. Jag känner mig ensam och utanför och vet inte riktigt vart jag skall ta vägen. Jag vill ha min trygga punkt, eller min trygga klick med vänner och sedan kan jag gärna introducera fler personer in i min trygga cirkel, men utan den tryggheten så bubblar det i magen och jag kommer på mig själv med att komma på den ena korkade ursäkten efter den andra. Samtidigt så inser jag ju att det troligen kommer gå prima och jag behöver dessutom utmana mig själv (fatta hur löjligt det här låter egentligen? Utmana mig själv att gå på en träning och träffa nya människor?) och bevisa att jag kan klara av det. Och SKULLE det skita sig så är det ju inte mer med det. Då är det bara att inte åka dit mer. Vilket kanske är fördelen med att hela skiten är i Arvika, är ju knappast som att jag lär stöta på folket på stan... ;)

Vi får se hur jag känner imorgon, och om jag ens hittar mina gamla fotbollsgrejer för den delen. :P Nu tänkte jag nog dra mig mot sängen och göra mitt bästa för att tänka positiva tankar och drömma positiva drömmar. Toodles.


helena

Klart du fixar det! :) Du är ju grym på fotboll och när ni har en aktivitet att umgås kring så kommer nog det sociala naturligt! Jag tror på dig!

Svar: Haha, "grym på fotboll" är nog dagens överdrift. Jag kanske var rätt bra en gång i tiden, men det var då det... ;) Blev ingen träning igår dock, men nästa vecka skall jag fanemig dit... ^^
CECILIA - the one and only ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: