Varför lära sig liksom...?

Varför är det så svårt att komma i säng i tid...? Det blir ju inte roligare att komma upp imorgon när jag sitter uppe halva natten direkt... Jag som typ tänkte kila i säng efter att jag varit moraliskt stöd för Erik när han gjorde ett personlighetstest för ett jobb hos PEAB på nätet... Tänkte bara kolla datorn lite snabbt först... Jo men visst... Men nu är det fanemig sovadags så nightynight folks.


helena

Gick inte att komma åt kommentarsfältet i förra inlägget av ngn anledning så skriver här ist. Gud vad snopet att bara ett litet "felval" om mat leder till flera dagars ont/jobbig mage. Hoppas du mår bättre nu iaf :)

Svar: Hm, såg också det nu... mysko... o_O Haha, jo, jag ångrade rätt rejält att jag inte tog hamburgare trots allt... ;) Gör inte om samma misstag igen iaf. ;) Och yes, mår bättre nu, thank god. ^^
CECILIA - the one and only ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: