Virrigt värre...

Har varit en fruktansvärt virrig torsdag. Jag tror min hjärna redan ställt in sig på helg för fan vad svårt det var att hänga med emellanåt... Just idag blev det en massa hattande och tattande på olika projekt och olika element så till sist så gick det helt runt i huvudet. Var en massa småsaker som sket sig, småsaker som måste kollas upp, småsaker som måste fixas, småsaker som måste bytas ut... Blandade ihop saker och hade problem att hålla kvar samma tanke tillräckligt länge för att hinna till mitt block så jag kunde skriva upp det. Det brukar annars vara lösningen när det blir för mycket på en gång - skriva ner allt i en punktlista och sedan börja bocka av. Men inte idag.
 
Men jag blev i alla fall klar med ett projekt - det som drog ut på tiden - så nu är det inlämnat och klart. Visade sig att motorn var fel så fick cadda om den, kopplingen den satt i och hållaren den satt i. Tog några timmar att få fram rätt info och dimensioner, men sedan gick själva cad-arbetet väldigt fort. ^^ Älskar när projekt är klara så man helt kan stryka dem. Gillar att arbeta med dem också of course, men när de bara hänger efter en - sådär nästan klara - och man bara väntar på något sista svar eller godkännande så kan jag bli galen.
 
En av tjejerna som hjälper mig har dessutom varit sjuk och VAB-at en himla massa det senaste (är ju ändå inne i vabruari som de säger på kontoret...) så hon ligger inte speciellt bra till tidsmässigt så får se om jag kan få någon annan att hjälpa till i nästa vecka... Möjligen kan jag ta något extra element för ligger rätt ok till, men gick en väldans massa onödig tid nu på det gamla, liggande projektet, så förlorade i alla fall en två dagar där. :/ Men i värsta fall så blir det några monsterveckor framöver så vi hinner klart, så på något vänster så löser det sig alltid. ^^
 
Var prat om after work imorgon men vet inte om det blir av eller ej, är många som är borta den här veckan, dels på grund av sjukdom och dels på grund av att det är sportlov så de är iväg med sina ungar och åker skidor på allehanda ställen. Är nog på om det blir några stycken, men blir det tunnsått så får det nog vara. Då kommer nog soffan locka mer. ;)
 
Nu är det i alla fall sängen som lockar mest, så toodles!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: