Not my day...

Var ingen rolig dag på jobbet idag. Dök bara upp mer och mer saker för både mig och tjejerna som jobbar "åt" mig så det var bara att inse att tidplaneringen gick käpprätt åt helvete. Vi låg runt 100 timmar back redan vid första planeringen så bad om en extra resurs redan då men fick tyvärr ingen. Nu ligger vi ännu mer back då det dykt upp helt oväntade saker som ingen informerat om och som fuckat upp vår tidplan rätt rejält. Satte mig och gjorde en ny planering idag. Inget upplyftande arbete direkt. Jag kommer behöva extra resurser på 150 timmar 3D och 150 timmar 2D. Troligen mer. Och det är bara förutsatt att saker inte strular på tok för mycket. Men jag har inte panik, nej nej.
 
Blev en riktigt tuff träning idag. Dels var det varmt och dels var träningen inriktad på kondition. Gjorde ju inte saken bättre att planen var hyfsat nyklippt så det började sticka i ögonen så fort jag kom dit heller... Jag trodde jag skulle dö i slutet av träningen. Benen wobblade, lungorna skrek efter luft och huvudet snurrade. Men jag klarade alla övningar. Även om jag fick ligga på backen och kippa efter andan efteråt. :P Lär kännas i benen imorgon i alla fall. Är väldigt glad att jag slapp köra hem om man säger så. Benen ser fortfarande ut som fan efter helgens match, har väl en 4-5 blåmärken bara på knäna, plus en stor blå bula... Samt ett par blåmärken på vader och smalben. Ser inte jättemycket fram emot shorts till sommaren direkt...
 
Har så svårt att komma i säng efter träningen. Vi brukar vara hemma någon gång mellan 22 och 22.30 på kvällen, beroende på när vi kommer ifrån träningen och idag stannade vi dessutom till på Bergvik så att Elin kunde köpa compeed och jag kunde köpa allergimedicin. Sedan skall man hem, duscha, käka, vara lite social med sambon medan håret torkar... och sedan är det mitt i natten. Som nu. Och idag blev det ändå en tokkort dusch då jag väldigt snabbt märkte att vattnet gick från fesljummet till svalt... Plus att det var väldigt dåligt tryck. Men måste ju duscha efter träningen så var ju inte så mycket att göra. Till sist fick jag stå framåtlutad och tvätta håret för frös som en gris. :P Fördelen är ju dock att det är väldans skönt att krypa in i min stora badrock efteråt. ;)
 
Men nu skall jag väl ändå dra mig mot sängen. Får bli att sova med blött hår, ids inte blåsa det såhär sent. Får se om det går att visa sig offentligt imorgon eller om det får bli en stram tofs. ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: