Snart är helgen över...

En inte lika produktiv dag idag. Kom upp i vettig tid och spenderade större delen av förmiddagen på balkongen. Sol, en bok och lite godis på det, kändes helt ok. ;) Om man sedan fick någon färg är en annan fråga.
 
Elin hämtade upp mig vid halv två och så drog vi mot Edane (Arvika) och match. Gick precis som vanligt - förlust. Men jag bryr mig inte ens längre. Jag har förlorat majoriteten av alla matcher jag spelat under hela min fotbollskarriär så numera bryr jag mig mer om att ha kul och att vi spelar bra. :P Och det gjorde vi idag. Speciellt med tanke på att solen stekte och det allmänt var förjävligt att spela. Har alltid avskytt att spela på riktigt varma dagar, spelar ingen roll hur mycket vatten jag dricker, blir ändå yr och allmänt seg i kroppen. Men vi höll igång.
 
Hade ett möte innan träningen i torsdags där vi tog upp hur vi skall bete oss på och av plan då det varit lite dålig stämning mellan vissa spelare och efter det så har det varit mycket bättre. Bra, positiv attityd och mer kämparanda. Vilket vi visade på matchen idag. Hela kroppen gör dock förbannat ont just nu. Hade en riktigt hård markering och vettefan hur hon lyckades men efter några tacklingar fram och tillbaka så hade hon lyckats sparka mig på båda knäna, ena låret samt stämpla båda fötterna. Mina tår gråter. Pallade inte riktigt med att stoppa ner dem i vare sig sockar eller skor så blev barfota hem. Tur att det var varmt i alla fall. ^^
 
Nu på kvällen blev det resterande grönsaker och dipp plus en bamseportion med smoothie. Får se om jag får i mig allt eller om det blir ett glas till frukost också. ^^ Erik stannar hemma i Trollhättan en natt till så får tyvärr sova ensam inatt också men han kommer ju upp imorgon igen så jag överlever nog. ;) Nu skall jag bara försöka komma i säng också, har totalt fastnat framför TVn...


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: