Grattis mig. ^^

Har haft en rätt najjs födelsedag även om jag spenderat den på egen hand. Vaknade redan klockan sex och låg och drog mig tills klockan ringde halv sju. Hade en halvslapp dag på jobbet med mycket planering och mail och slutade dessutom tidigt då jag hade klipp- och färgtid på Clipodrom. Har inte klippt mig på salong på många år då syrran klippt mig och har färgat själv sedan jag började gymnasiet, men kändes som att det var värt ett försök. Och jag är jättenöjd! Blev en mörkt brun nyans med hyfsat knallröda slingor och klippt ungefär som jag brukar ha det men med lite mindre v-form bak. Malin som klippte mig lockade även håret så blev riktigt najjs. ^^ Gick i och för sig på 1320 kronor, men får anse det vara värt det då jag är helnöjd. Lär nog inte bli en vana dock, nästa vända får jag nog färga själv igen. ;)
 
 
Blev en vända till Ica efter klippningen där det inhandlades lite gottor till kvällen. Plus kattmat, kattsand och lite annat helt ointressanta saker. Glömde dock helt att köpa ny tandkräm. Erik, den jäveln, råkade lägga ner min tandkräm i sin necessär när han åkte hem igår så nu lever jag på gamla slattar... Får väl ta en tur imorgon igen antar jag.
 
Men just nu är det räkor, ägg och baguetter framför Bones som gäller. Och efter det finns det vaniljbulle, wienerbröd, blåbärspaj, glass och godis att välja på. Fyller man år så måste man ju unna sig right? ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: