Helt jävla slut...

Lunchrast igen och jag skulle ge mycket (väldigt väldigt mycket) för en tupplur. Är helt jävla slut. Och upp på det så har jag paltkoma efter matlådan. Undrar när jag kommer lära mig att göra lagom stora lådor...

Kom i säng alldeles för sent igår, har helt fastnat i boken jag läser så satt kvar i soffan till efter två. Inte det smartaste beslutet kanske men kunde inte lägga ifrån mig boken. Är det inte datorn som håller mig uppe så är det något annat. Helt omöjligt att komma i säng i tid. Hade dessutom behövts igår då förra veckan var ett helvete. Tidrapporterade imorse och insåg att jag jobbade 50 timmar förra veckan. Inte konstigt att jag var konstant trött. Får hoppas den här veckan blir snäppet lugnare men jag är tveksam.

Funderar på om jag ska sluta lite tidigare idag... Men hänger väl på hur trött jag är när det börjar dra ihop sig. Brukar alltid bli piggare på eftermiddagen. Jävla osmidigt.

Nej, nu är lunchen slut så får la fortsätta med det härliga valsbytet. Toodles.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: