Lång måndag...

Har varit en lång dag idag men den har i alla fall gått snabbt. Motsägelsefullt nog. Börjar känna mig lagom stressad över jobbet, allt skall liksom ut NU, och det är fysiskt omöjligt. Projektingenjören i ett av projekten var på mig idag och ville ha en tidsuppskattning på det elementet som jag har kvar där, men innan det kan bli klart så har jag flera andra saker som jag måste fixa. Så jobbade över idag samt tog med en pärm med manualer hem som jag suttit och rättat nu på kvällen. Lagom kul jobb men funkar med TVn på i bakgrunden. Imorgon blir det nog till att plocka med ritningar som skall rättas hem så att jag kan jobba med det som är mest bråttom på dagen...
 
Nu är det i vilket fall sovadags. Har gjort en tacopaj som just nu står och svalnar så kommer ha matlådor ett tag framöver i alla fall. Är lite trött på pyttipanna och ägg by now om man säger så, även om det är smidig mat när man inte hunnit/orkat handla utan tar vad man har i frysen. :P
 
Nightynight folks.
 
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: