Not a very smart move...

Skippade lunchen idag för att jag hade tänkt sluta tidigt då jag ska köra till Trollhättan ikväll. Dessutom var det inte en enda restaurang som serverade något som lockade så kändes lika bra. Köpte en liten yoghurt i kiosken och åt framför datorn istället. Bad idea. Jag kom ju inte iväg när jag hade tänkt direkt... Hade tänkt dra runt halv två-två men kom rätt nyss hem. Görhungrig, trött och med huvudvärk. Allt har skitit sig idag. Men varför kan det inte skita sig FÖRE lunch? Varför dyker alla problem upp på eftermiddagen?! Avslutade dagen med en feltillverkad balk till en av mina filtsträckar så kommer få skriva ihop ett mail på måndag med en fråga till företaget som gör domkrafterna samt till vår beräkningsavdelning om det går att använda balken om vi fixar till den genom att slipa ner flänsarna i montagehallen... Himla roligt. Har dessutom ritningar att rätta, dokumentation att fixa och just det ja - mina egna grejer också! Kommer aldrig bli klar med valsbytet som jag skall göra... Pust.
 
Nu har jag i alla fall äntligen fått i mig lite käk så energin har gått upp en (liten..) smula i alla fall. Nu skall jag bara packa ihop mina grejer och jaga reda på katterna så jag kan bege mig nedåt i landet. Brukar ju gå jättefort det... Ehum.
 
Well, toodles gott folk. Vi höres när vi höres.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: