One Republic - Counting stars...

Är konstigt nog partysugen igen, trots att det varit partajj två helger i rad. Blir en lugn helg nu i alla fall. Skall hem till Uddevalla för att byta till vinterdäck på bilen så passar på och småfirar födelsedagen med familjen. Planen är att träffa Erik på lördag kväll och hitta på något men hänger på hur det blir tidsmässigt då han plus Gert och Pia skall upp till Karlstad på lördag morgon/dag för att plocka med sig diverse möbler och husgeråd till Eriks nya lägenhet. Men vi håller tummarna.
 
Träningen gick i alla fall prima. Var på en lagom nivå (även om jag tvivlar på att jag kommer kunna gå normalt imorgon...) och hade riktigt kul. Vi var hela 16 pers också så blev bra spel i slutet. Hade fundering på att helt skippa vinterträningen och köra gym/pass och jogging istället, men jag har nog ändrat mig. ^^ Är ändå bara en dag i veckan så kan kombinera. Skall bara få tummen ur röva och skaffa mig ett träningskort också...
 
När vi åkte hem efter träningen så kom den här låten på på radion och jag tycker den är så skön. Det här är för mig exempel på optimal partymusik (om jag nu inte kan ha min death metal ;) ) och den får mig redigt danssugen. ^^
  


Anonym

Fira med familjen på fredag kväll, byt till vinterdäck på lördag förmiddag o gå ut med mig på lördag kväll. Sådär problem solved! ;)

Svar: Haha, du är också partysugen asså? ;) Åka upp igen på lördag låter väldigt stressigt tycker jag och föredrar nog att ta det lugnt i den mån det går. ;) Så får bli någon annan helg. :P
CECILIA

Sandra

Skrevs av mig men det antar jag att du fattade :)

Svar: Yepp. ;)
CECILIA

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: