Stromae - Papaoutai...

Hur kan dagen (och veckan) bara försvinna sådär? Vad hände med all min tid?! Känner lite lagom panik just nu. Fick jobba över en hel del på grund av att det droppade in massa nytt jobb idag (som är brådis of course) och efter det drog jag och handlade och nu är planen diska, tvätta och städa... Kan ju inte se ut som ett helvete när svärföräldrarna kommer upp... Fast å andra sidan så kommer jag bara kunna skrubba på ytan i vilket fall för finns inte en chans i helvete att jag lyckas få det helt rent på den tiden jag har. Speciellt inte då de ska släpa runt på massa möbler och jag inte städat bakom soffan i datorrummet på... Hm, undrar om jag någonsin har städat bakom soffan...? Så det är väl bara att inse att jag är fucked i vilket fall och bara ta det allra värsta antar jag. Köpte fika när jag var och handlade så får väl hoppas att det kan få dem på bra humör. ;) Dessutom så skall jag ju inte ens vara här när de kommer så de kan få förfasa sig på egen hand. :D
 
Nej, om man skulle sätta igång kanske. Lär behöva käk inom en inte allt för avlägsen framtid också så lika bra att få något gjort innan dess för efteråt finns risken att jag har paltkoma i soffan... ^^
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: