(Not so) extreme home makeover...

Har haft ett sug att göra om lägenheten väldigt länge och idag var suget extra illa. Speciellt då vi körde lunch på Ikea så man kunde gå runt och insupa inspiration. Kan ju inte göra om allt för mycket då vi har de möbler vi har för tillfället, men går ju att göra saker även med små medel. Så får se vad jag kan hitta på här hemma. ^^
 
Denna underbara sak hittade jag när jag och Erik var iväg till Örebro en sväng i helgen. Har letat efter en sådan i evigheter, and now it's mine. Förjävla dyr var den men då jag var allmänt shoppingsugen och jag velat ha den länge så kunde jag inte stå emot. ;)
 
 
Har även idag - äntligen! - satt upp lite tavlor på den tomma väggen intill bokhyllan i vardagsrummet. Hade ju tänkt mig en hel Lasse Åberg-vägg där då jag älskar hans tavlor men då jag inte fått ihop så många tavlor än och jag inte orkar vänta längre så åker de jag har upp. ^^ Jag har dock en tendens att sätta allt för högt, både hyllor och tavlor, av någon anledning, men dessa klarar sig nog rätt precis. Orkar i vilket fall inte sänka dem idag. ^^
 
 
Fick även köpt mig en resväska när vi var i Örebro. Hade total beslutsångest men slutade med att jag rullade hem en mörkt turkos väska. Var dretdyr även den men kändes ändå ok då man ju (förhoppningsvis) skall kunna ha den några år.
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: