Not the best of friends...

Börjar bli lite orolig... Stitch och Ozzy går inge vidare ihop. Ozzy är lika tossig som vanligt och blir galen när jag öppnar något skåp i köket men han äter typ inget av maten jag ger honom. Fick fråga Erik vad de gett honom när de var i Trollhättan, men var tydligen det gamla vanliga. Hällde upp lite gammal, halvt intorkad, tacoköttfärs som stod kvar i kylen och det smakade tydligen prima så kanske var smaken på kattmaten han börjat ogilla... Vi får la se. Men det som gör mig mest orolig är Stitchs beteende. Han fräser och morrar hejvilt så fort den lille kommer i närheten... Och Ozzy gör ju inte saken bättre genom att gömma sig bakom hörn eller hoppa på Stitch bakifrån. De gick ju bra ihop innan Erik plockade med dem till Trollhättan...? :( Så nu ligger Stitch bakom soffan och har legat där i två timmar medan Ozzy traskar runt och piper (man kan inte gärna kalla det jamande...) vilket han inte heller brukar göra... Jag fattar nada.
 
Men får hoppas att det är tillfälligt annars vet jag inte riktigt vad jag gör. :/ Man kan ju hoppas att Ozzy lugnar ner sig när vi kastrerat honom också, då kanske han matchar Stitch bättre i humöret, men vi får la se. Håller tummarna. Stenhårt.
 
 


helena

*håller tummarna* Kan säkert bli bättre efter kastreringen och hormonerna lugnar sig några hekto! ;)

Svar: Haha, jo, får verkligen hoppas på det. Blir lite jobbigt annars... ;)
CECILIA

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: