Snart är de hemma igen...

Skall äntligen få upp katterna igen. De har ju varit i Trollhättan de senaste veckorna på grund av att jag drog till Spanien, så har varit gött ensamt här uppe. Även om jag inte direkt saknar en matgalen kattunge, eller att behöva rensa kattlådan innan jobbet (är fan på väg ut genom dörren varje morgon innan jag kommer på det...) eller en kattfan som kissar i sängen... Men i övrigt är de väldigt söta. ;) Jag saknar en kurrande varm liten hårboll i knät när jag sitter vid datorn. Jag saknar att jag får sällskap av en glad katt så fort jag kommer innanför dörren efter jobbet. Och ja, det är en katt, Stitch ligger slött kvar och halvsover, han lyfter som mest lite nonchalant på huvudet. Och jag saknar lite liv och rörelse och ljud här hemma. Det är tomt.

 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: