Some good, some bad...

Sitter nedbäddad i soffan framför favoriten Bones. På menyn står Billy panpizza (hej beroende... och osug att åka till affären efter jobbet), glass (åh, herre vad den där Sia citronsorbeten är god. Och sur! Äntligen!) och godis. Som tyvärr äts ensam då Erik stannade kvar i Trollhättan då han var för trött för att åka upp eftersom han fick jobba över senare än tänkt. Han lär inte komma upp imorgon heller då han är hyfsat okapabel att vakna tidigt på helgen, och då mina tjejer kommer över på kvällen så blir det inte mycket umgänge då heller. Men vi får la se, jag kanske har tur så att han kommer upp i alla fall men jag tänker inte gå runt och hoppas på det för då lär jag bara bli besviken. ^^
 
Lär nog inte bli en jättesen kväll idag, är redigt trött. Varit några tunga veckor på jobbet så börjar märkas av. Måste börja komma i säng tidigare på kvällarna också, blir ju inte direkt piggare av att sova för få timmar. Har dock haft lite av en unna-mig-vecka.
 
Fick ju ett presentkort på massage av tjejerna förra året när jag fyllde och har inte använt det (glömska, tidsbrist, osug, viljan att spara på något gott...) men fick lite panik när jag såg att det snart går ut, så fick äntligen tummen ur röven och bokade in en tid. Så var iväg igår efter jobbet. Hade frågat innan vilken massagevariant de rekommenderade då jag aldrig varit på massage och ville ha en mjuk massage, så blev aromamassage. Men tjejen som höll i det frågade om jag hade något problemområde och i och med att jag spänner nacke och axlar en hel del så sade hon att hon kunde koncentrera sig lite extra där. Och det gjorde hon. HELVETE vad ont det gör att få massage!? Och då var det här den mjuka varianten...?! Vaderna var redigt obehagligt också, men var mest för att jag låg där och var rädd att jag skulle få kramp eftersom jag ofta får det i vaderna. Och hon kom allt åt några riktigt obehagliga punkter så det kändes som precis innan krampen sätter in. Men var lugnt. Hon hittade även några knutor i ryggen och i nacke/axlar som hon knådade ordentligt (daaaamn) så fick riktigt anstränga mig för att inte be henne ta det lite lugnare men nu i efterhand så märks det att det behövdes. Dock är jag toköm i hela nacke/axelpartiet... Men äh. Sedan kanske det låter som att det var en flopp, men det var det inte. Vissa delar var jättesköna och höll på att somna där så var redigt besviken när hon sade att tiden var slut... :P
 
Har dessutom bokat en tid för klippning och färgning. Har inte klippt mig på typ ett år och även om syrran brukar göra ett prima jobb så tänkte jag unna mig att gå på frisörsalong den här gången. Vet inte ens vad jag vill ha för frisyr, mer än att jag vill ha mer volym, så hoppas på inspiration på plats. ;) Vill även äntligen bli av med mitt fläckiga hår. De där sista två decimetrarna av håret vägrar bli ljusare så tänkte att jag kör en färgning också för att äntligen få ett jämnt resultat. Och detta lär kosta mig en halv förmögenhet men jag bokade in det den 4e och tänker på det som min födelsedagspresent till mig själv. ;)
 
Nerj, nu ska jag mumsa vidare och kötta igenom några (massor?) avsnitt med Bones. Trevlig kväll på er mates.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: