Att det skall vara så himla svårt...

Seg dag på jobbet förutom ett möte med en leverantör som kom för att kika på hur deras lyftvagnar sitter i maskinen. Han kom med lite nyttig info kring reservdelar och montage och i och med att han nu sett hur den sitter när den är monterad så kan nog kommunikationen flyta lite bättre fortsättningsvis. ^^ Utöver det har jag mest suttit och rättat manualer hela dagen. Lagom kul men måste göras.
 
Har så mycket planer när jag är på jobbet och när jag är på väg hem, men när jag väl kommer innanför dörrarna så dör energin bara ut. Måste verkligen slänga in en tvätt (om inte annat för att kattjäveln kissat ner ett lakan till...) men även för att mina mittimellantröjor börjar sina. ;) Men hinner inte två maskiner så får prioritera. En diskning skulle nog inte heller vara fel. Då slipper jag fixa det imorgon när Erik kommer upp om inte annat. Har dessutom köpt hårfärg då håret börjar bli dassigt (nackdelen med toning istället för färg) så hade tänkt slänga i det också men just nu verkar jag ha fastnat i soffan... Så jäkla svårt att ta sig härifrån när man väl satt sig.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: