Bildkavalkad Games Com Del: 1

Ogillar att jag inte kan redigera mina foton på samma sätt som förut med den nya datorn (om någon missat det så köpte jag Eriks laptop. Den jag köpte åt honom i somras och som han betalade för någon månad sedan och som jag nu köpte tillbaka genom att stryka 8000 från hans skuld till mig ;) ) Har visserligen Photoshop på den här (thanks babe) men orkar inte sätta mig in i programmet just nu och verkar jobbigt att ladda upp flera hundra bilder för att ändra lite kontrast osv. Suck. Gick så smidigt på gamla datorn men orkar inte direkt lägga in korten där, ändra lite småpill och sedan föra över dem till den här datorn. Så för tillfället får ni helt enkelt stå ut med lite dassigare bilder. ^^
 
Här kommer, lite sent omsider, lite bilder från Games Com i Köln från 22-26e augusti.
 
Eller snarare: först: hotellnatten i Lübeck. Fruktansvärt fint hotell, fin omgivning, helt ok pris, trevlig personal och väldigt god frukost. Kaffet var så gott att Erik drack flera koppar vilket fick oss att stanna X antal gånger längs vägen ner mot Köln. Den mannen har en blåsa som en ekorre. ;)
 
I alla fall, är ni förbi Lübeck så satsa på Radisson Blu, Senator hotel. ^^
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: