Bröllopsbilder...

Kanske dags att jag lägger upp dessa bilder också, var ju några veckor sedan nu...
 
Alex och Sofias bröllop var verkligen jättefint. Väldigt genomtänkt och påkostat med toastmaster och toastmadam, hyrd konferensbyggnad, ballongparad, bildspel, servitörer, champagne och snittar, flera rätter, lekar, tal, liveband... Vi blev dessutom placerade med kompisgänget så var ingen fara där heller. Hade hört innan att de skulle splittra mig och Erik så var lite rädd att de skulle sprida ut oss alla över rummet och så skulle jag inte känna en jävel vid mitt bord, men det var ju lugnt. ^^ Hade en mycket trevlig kväll och vi var kvar till sist. Det hade vi i och för sig tänkt vara oavsett men kunde ju verkligen inte annat när de andra bangade redan halv tolv... :P
 
Ni får ursäkta Erik, han har inte lärt sig hur man ler på kort ännu. Och tack Sandra för att jag fick låna den fina klänningen, hade rätt bra panik där ett tag... ;)
 
Tack för en mycket mycket fin kväll. ^^


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: