Feels like monday...

Helgen har varit fullspäckad men väldigt, väldigt trevlig. Var ett fruktansvärt fint bröllop för Alex och Sofia och har en himla massa bilder som jag skall visa. Dock inte idag, för har inte ens lagt in dem på datorn än. ^^
 
Gjorde en hyfsat jobbig upptäckt när jag kom upp till Karlstad dock. Mobilen låg nämligen kvar i Trollhättan. Hej panik. Ingen telefon och ingen väckarklocka och en mycket morgontrött Sissi - najjs kombo. Ringde Erik via Skype och fick honom att lova att ringa och väcka mig på morgonen så ställde in så att datorn inte skulle dö och ställde den sedan i köket så att jag skulle höra när den ringde. Hittade även en online-väckarklocka så hade goda förhoppningar om att, trots allt, komma upp i tid. Vilket jag gjorde också, men inte tack vare datorn. Vaknade av mig själv tjugo i sju och gick upp för att kolla datorn då Erik skulle ringa runt halv-kvart i. Och datorn var helt svart. Gissningen är att någon av katterna traskat över tangentbordet och råkat komma åt off-knappen... Vågade inte riktigt chansa på att jag skulle vakna av mig själv imorgon igen så var iväg och köpte en klockradio efter jobbet. Nu gäller det bara att jag ställt in den rätt också... ;)
 
Annars har det varit en hyfsat seg dag på jobbet och är fortfarande förkyld, om än inte lika illa som i förra veckan, så får nog bli en lugn vecka tror jag. Vill ju vara frisk på lördag också. ;) Har kurs tisdag till och med torsdag - Tissue Making Internal - så lär inte bli många knop gjorda på jobbet heller. Vilket passar väldigt bra just nu då flera projekt ligger på is. Men känner jag jobbet rätt så lär de sätta igång dem allihop igen samtidigt så att det går från "inget att göra" till "åh, herregud jag tror jag dör, hur fan skall vi hinna!?!" på en halv sekund. Men, det är ett senare problem. ^^
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: