Money money money...

Har suttit och räknat på olika summor och kostnader, jämfört kontoutdrag och kvitton, i flera timmar och tror att det snart börjar trilla siffror ur öronen på mig. Försöker lista ut vad Erik är skyldig mig då han betalade räkningarna förra månaden plus mina privata räkningar, jag betalade den här månadens, vi betalade båda två en massa saker i Tyskland, han är skyldig mig sedan tidigare, jag köpte datorn av honom, jag har stått för två månaders matkostander osv osv osv. Men tror att jag börjar få grepp om det nu. Och det är onekligen en nätt summa han skall sätta över, nästan 29 000, om jag inte räknat helt fel. Erik skall kontrollräkna imorgon när våra hjärnor fungerar igen. Fick lite panik när jag såg mitt kontoutdrag, men då jag fortfarande ligger på 27 000 efter långhelg i Tyskland, en årskonsumtion av sprit, en ny gamerdator, ny TV, ny systemkamera och ny förstärkare så känns det ändå helt ok. ;) Har blivit en jäkla massa dyra utgifter den här sommaren, men förhoppningsvis behöver jag inte lägga ut så mycket på ett tag nu i alla fall. Om man bortser från Barcelona i början av oktober that is... Men efter det så är det lugnt. ;)


helena

Apropå pengar till Sissi. Kommer du ihåg ifall vi räknade ut vad vi skulle ge till dig i bensinpengar för Bråvalla? Jag fick för mig att vi rett ut allt sånt, men nu blev jag tveksam om vi verkligen gett bensinpengar?

Svar: Är rätt säker på att vi redan fixat det men skall kika... ^^ Har skrivit ner att du är skyldig mig 365 (bensin + parkering) så om du satt över det så är det lugnt. :P
CECILIA

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: