Newbody någon...?

Kom på att vi ju skall sälja Newbody för klubben...!? Och listorna skall in på söndag... Haha, fan helt fallit ur huvudet. Well, är det någon som vill beställa något så får ni säga till innan dess. ;) Själv tänkte jag beställa några paket sockar då de är mina absoluta favoriter, mjuka, sköna och hållbara. Funderar på trosor och sportbh också men får se. Är ni intresserade och vill kolla på produkterna så kan ni ju hoppa in på deras hemsida; newbody.se.


helena

Jag kan faktiskt tänka mig att köpa ett paket randiga sockar. haha. har ont på sockar och om du nu säger att de är bra så... :P dock lite störande stora glapp mellan storlekarna, men får väl bli strlk 37/40 då I guess :)

Svar: Ett set med randiga sockar beställda. ;) Haha, jag älskar dem iaf så får la hoppas att de går hem hos dig också... ;)
CECILIA

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: