Tidig hemgång...

Idag har inte varit någon bra dag. Hade huvudvärk direkt från start och sedan gick det bara utför. Tog några huvudvärkstabletter och försökte jobba på men det släppte inte och när jag dessutom började må illa så kändes det som att det var dags att dra sig hemåt. Kom hem, hälsade på katterna, tog av kläderna, hoppade i säng, skickade ett sms till Erik och sedan slockande jag. Och sov i nästan 9 timmar. Där gick den dagen liksom. :P Blir nog till att vara hemma imorgon också, har ingen lust att vara sjuk på lördag.
 
Resten av kvällen spenderas i soffan framför TVn ihop med två fightande katter. Skall bli intressant att se om man kan sova senare eller om det blir en sen kväll. Just nu mölar jag lite Bones-avsnitt. Hittade ingen film jag var sugen på så tänkte börja köra lite serier igen. Minns dock inte var jag slutade sist så hoppade in någonstans i mitten. :P


helena

Krya på dig! <3

Svar: Tack. ^^
CECILIA - the one and only ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: