Torsdag...

Blev en kort dag på jobbet idag. Dels så försov jag mig som vanligt så var på jobbet strax innan halv nio och inte innan åtta som jag tänkt mig (ovanligt...) och dels så skall vi träna med småtjejerna idag så träningen börjar tidigare än vanligt. Men känns inte som att det gjorde så mycket, dagen var rätt seg så var lite skönt att sluta tidigt. ;)
 
Sitter och googlar efter inspiration till Halloweenfesten som jag och Elin tänkte ordna med/för jobbet men vet inte riktigt var jag skall börja. Vi vet heller inte riktigt än vilka vi kan/får bjuda då det handlar om olika grupper/avdelningar och vilka pengar vi kan få osv så vi får la se lite där. I och med att vi bokat Tjänstemannaklubben den 1e november så börjar det ju dock bli dags att ta tag i allting...
 
 
Överväger att vara Cruella de Vil igen, det är smidigt och en bra utstyrsel, men samtidigt kanske lite tråkigt då jag var henne nyss... Folket på jobbet tyckte jag skulle köra på henne ändå i och med att de inte sett utklädnaden, men tja... Funderar på lite andra alternativ, har ju lite gamla utklädnadssaker här hemma, men vi får se vad vi kan hitta på. Är ju ändå en dryg månad kvar. :P


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: