Tisdag...

Har varit illamående till och från hela dagen och huvudet vägrar sluta dunka. Hade jag jobbat på ÅF längre så hade jag nog gått hem tidigt och troligen stannat hemma imorgon, men känns inge vidare att sjukanmäla sig när man precis börjat på ett jobb. Har bäddat ner mig i bäddsoffan med godisresterna från helgen och tänkte slappa lite innan Erik skall hämtas på tågstationen. Hade tänkt göra köttfärssoppa idag men insåg att vi inte har någon köttbuljong hemma så måste handla. Jäkla mysko då jag var hundra på att vi hade buljong i Karlstad och det då borde följt med när vi packade alla andra torrvaror men hittar inget... Kanske blev slängt av misstag.
 
Vädret är piss, jag känner mig uschlig och plufsig (medan jag mölar i mig godis, logiken är glasklar), hela fejjset är fullt av finnar (har säkert ingenting att göra med mängden godis jag tryckt i mig det senaste, ehum), har en massa saker jag borde göra men har ingen ork. Och jag saknar folket i Karlstad. Längtar till den 26e.
 
 


helena

Och vi saknar dig!! Kommer du både 26:e april och 10 maj eller tänker du satsa på någon av dem? 10:e e d ju Eurovision... Kraam

Svar: Jag tänkte nog komma både 26e och 10e eftersom det var det vi sa sist. Vet inte om något ändrat sig för er andra sedan dess dock. :) Ytterst tveksam till om Erik känner för att se finalen med mig så måste ju ragga annat sällskap om inte annat. ;)
xilona.blogg.se

helena

Det vet jag inte, min almanacka ser typ likadan ut iaf så det e säkert lugnt :)Dock får jag ju som sagt besök den 26:e så jag kan inte joina partyt görtidigt, men är ju bara att ni startar utan mig isf så kmr jag så fort jag kan.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: