Äntligen fredag...

Var hemma från jobbet idag då jag vaknade med rejäl huvudvärk som inte ville ge med sig. Hade vi haft fullt upp på kontoret så hade jag allt tagit mig dit ändå, men nu när jag ändå bara sitter och rullar tummarna så valde jag att knapra några tabletter och gå och lägga mig igen istället. "Jobbade" hela gårdagen med blixtar bakom ögonen och så jäkla roligt är det inte.
 
Har inte varit så himla produktiv idag men har hunnit diska och rolla soffan i alla fall. Heeelvete vad kattjäveln lôar...
 
 
Lyckades äntligen äntligen lura upp honom på klösstolpen också! Har försökt lyfta upp honom tidigare men han hoppar alltid ner så fort jag släpper honom men idag satte jag ner honom och började mata honom med godis direkt och då satt han glatt kvar. Lade några bitar uppe på översta plattformen också, och även om han inte hoppade upp så tog han sig en bit på vägen i alla fall.
 
 
Och lite senare så klättrade han till och med upp på eget bevåg och lekte lite med bollen. Kanske blir att behålla klösstolpen ändå. Tidigare så var det ju bara Ozzy som låg där hela tiden men nu kanske äntligen Stitch också kan använda den.
 
      
 
I övrigt så har jag mest läst manga och slösurfat medan jag väntade på att Erik skulle sluta jobbet. Mötte upp honom och drog för att handla mat och passade på att panta en bautapåse med colaflaskor. Man skulle kunna tro att det var en årsförbrukning, men icke, det var typ vad vi samlat på oss på en månad... o_O
 
Är Karlstad som gäller imorgon då vi skall fira Karin, och det skall bli himla kul då det var ett tag sen vi sågs allihop. Hade tänkt träna innan tåget men dels så blir det tight med tid och dels så hatar min kropp fortfarande mig för onsdagens pass så blev till att avboka. ^^ Har just nu grava problem att byta kläder då mina armar helst inte vill upp ovanför huvudet över huvud taget. :P Låren gör också redigt ont men det var jag mer beredd på med tanke på att jag knappt klarade av att gå hem efter passet... :P


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: