Det var väl självaste fan...

Att det alltid skall skita sig när man väl försöker vara duktig. Kom upp i vettig tid idag och tänkte sätta mig och göra klart de sista ritningarna men det gick ju åt helvete rätt direkt. Datorn vill inte starta CAD-programmet. Inget av mina CAD-program in fact. Försöker komma in på Solid Works men får bara upp en felmeddelanderuta där det står att servern är nere eller inte svarar. Samma med Catia. Det var dock inga problem i torsdags och fredags så gissar att felet inte sitter i min ände. Är något fel med VPN-tunneln (som jag behöver för att komma åt jobbnätverket) också för lyckas inte logga in över huvud taget, den dör halvvägs. Hade problem sist jag satt hemma i Trollhättan men då visade det sig att personalavdelningen lagt in fel mobilnummer på min sida så bekräftelsekoden kom aldrig fram, men efter att det var fixat så gick det prima. Nu när jag försöker logga in så kan jag skriva in mitt användarnamn och lösenord och jag får bekräftelsekoden utan problem. Det är bara det att rutan där jag skall skriva in koden aldrig dyker upp utan jag får en felmeddelanderuta som säger att inloggningen misslyckades på grund av time out... x_x
 
Kanske lika bra att lägga ner och försöka komma på en bra förklaring till att jag inte gjort klart allt trots att jag hade så mycket tid på mig... x_x Men får la säga som det är att jag valde att dra ut på jobbet för att ha något att sitta med hela tiden och sedan valde datorn/världen att bråka med mig. :P Lär inte finnas något direkt att göra på måndag ändå då vi fortfarande inte har några nya uppdrag så gissar att det finns tid att sitta då också...
 
Måste ta och skärpa mig och bli mer effektiv. Känns inte bra detta.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: