Lagom mör i kroppen...

Jag är helt jävla slut. Var på mitt första träningspass på evigheter förut, minns inte ens sist jag tränade... Blev ett skivstång/Indoor walking-pass på Friskis som ligger en 5 minuters promenad från lägenheten. Köpte kortet i måndags men fanns inga roliga pass förrän idag, och då kom jag ändå in på en reservplats. Bra pass i vilket fall, men helvete vad svettigt. Och tungt. Jag lär inte kunna gå speciellt normalt imorgon direkt... Var riktigt bra musik också, mycket jag aldrig hört tidigare men som verkligen peppade och pumpade upp tempot. Hittar inte en enda låt nu dock, naturligtvis, annars hade de fått hamna i någon av party-listorna på Spotify. :)
 
Hade hoppats håret skulle hinna torka av sig sälv men det gick ju sådär bra, får nog ta och blåsa det innan jag kryper till sängs. Vilket lär bli snart för ögonen håller på att falla ihop av sig själva...


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: