Och så var även denna dagen slut...

Jag vill ha längre kvällar, de tar slut alldeles för fort. Lade mig för att vila när jag kom hem, då jag haft huvudvärk hela eftermiddagen, och råkade visst somna så kom inte upp förrän en timme senare när Erik kom hem från jobbet... Sedan blev det några timmars TV-spelande med Kingdom Hearts och så var den kvällen slut liksom. 
 
Lyckades bli helt klarklar med det jag hade kvar på projektet på jobbet också så kommer verkligen inte ha ett jota att göra imorgon. Är fler som sitter sysslolösa i korridoren och gäller även flera avdelningar så verkar tomt på jobbfronten rent allmänt just nu. Extra jobbigt då typ alla avdelningarna dessutom nyss anställt nytt folk... Men vi får la se om de kan ragga upp lite uppgifter, annars blir det väl till att rulla tummarna och kolla Aftonbladet några dagar... ;)
 
Nu är det i vilket fall som helst dags att sova, redan varit uppe på tok för länge... Nightynight!
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: