Underbara morgon...

Fy fan för måndagar. Försov mig då jag lade mig sent och inte kunde somna igår. Kom iväg sent hemifrån då jag var tvungen att springa på toa. Skyndar mig bort mot spårvagnen, ser att 17-bussen kommer så börjar springa. Är precis framme vid dörren när bussjäveln åker. Jävla idiot. Kommer en 3a efter några minuter och med blicken på klockan så hoppar jag på den. Den träffar dock vartenda jäkla rödljus på vägen ner mot centrum så när jag väl kommer av så är det två minuter till godo innan tåget går. Så springer igen. Bara för att komma fram precis när hon stänger dörrarna och låser. Knackar på rutan men hon kan tydligen inget göra så får vackert stå och se på när tåget rullar ut från perrongen. Enda positiva är att nästa tåg går rätt snart efter så borde snart vara på väg. Om inget annat strular...


helena

Haha jag tänkte på rubriken... Det är ganska många storbloggare som brukar använda denna rubrik, och liknande, fast helt seriöst. Och jag tänkte "vad har hänt, ska Sissi också bli sån där?", men njää... tänkte la det ;) Låter onekligen som en riktigt härlig måndagsmorgon;) kram

Svar: Haha, näe, jag skall inte bli "sån där", jajj lövar. ;) Mornar är ju härliga redan som det är och går allt sedan åt helvete så blir det ju bara bättre... ;)
xilona.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: