Varför tar helgen slut så fort...?

Förstår inte vart timmarna tar vägen... Lite nackdelen med mina hobbys, läsa böcker/manga och kolla på filmer/serier. Timmarna liksom bara rinner iväg. Utan att man gör något som helst produktivt också. :P Vi har sett klart på de sista avsnitten på Battlestar Galactica idag i alla fall så nu gäller det att hitta en ny serie att roa sig med. Gärna avslutad då jag hatar att vänta på avsnitt om det går att undvika. 
 
Åh, jag vill fortsätta vara ledig ett tag till...!?
 
      
 
Just nu försöker jag annars ta mig i kragen och plocka fram lite mod att ta tag i en gammal kontakt. Jag har så lätt att klippa alla band så fort jag drar vidare och även om det inte är direkt medvetet så gör det mig inte så mycket heller. Förutom när jag sitter där ensam och funderar på vart alla tog vägen. Diskuterade det här lite på Pias fest i fredags och pratade med en kvinna som kom ihåg typ allt från sin barndom, vad folk hade på sig på olika kalas, vad alla lärare hette osv osv. Jag kommer inte ens ihåg alla namn på folket i min universitetsklass. Förstår inte hur mitt minne kan vara så dåligt. Men gissar att det också beror lite på att jag klipper alla band. Folk jag inte har nära glömmer jag liksom bort. Och det går skrämmande fort. Osäker på vad jag kan göra för att förbättra läget dock. Kanske bara är att inse att mitt minne är kasst och endast kan innehålla det som är aktuellt just nu...? :P


Helena

Jag heter Helena iaf, hoppas du minns det? Jag var med på USA-resan, och lite annat oxå... ;)

Svar: Ehm... Nu när du säger det så låter det bekant, men kan nog inte säga säkert förrän jag får se ett foto... ;)
xilona.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: