Totally dead..

Körde skivstångspass idag, det första på väldigt länge då sjukdom, jobb och brist på ork stått i vägen. Märks att jag inte tränat ordentligt på länge. Ett år sedan jag spelade fotboll och sedan dess en handfull vändor på olika pass. Benen, ryggen och biceps har klarat sig någorlunda även om jag fortfarande är förbannat svag, men mage och triceps existerar typ inte längre. Hela kroppen vibrerade efter dagens pass (bruden hade inga pauser heller, hääärligt...) och var tvungen att fuska emellanåt för att inte armar och ben skulle ge med sig så jag skulle slå fejjset i golvet eller tappa vikterna i huvudet. Var rätt nära när jag gav mig på de smala armhävningarna om man säger så... ;)
 
Det roliga (...?) är det att jag ändå ser rätt vältränad ut i spegeln när jag tränar eftersom jag är rätt senig, men är ju skrattretande hur låga vikter jag klarar av. Eller inte klarar av. Så senor men inga muskler uppenbarligen. Får bli ändring på detta. Har bokat in ett till skivstångspass på torsdag, så gäller att jag inte totalt bryter ihop av träningsvärken efter dagens pass... ;) Morgondagen lär i alla fall bli rolig, hade grava problem att få av mig kläderna när jag skulle hoppa in i duschen, och på syrrans inrådan så blev det blåsa-håret-upp-och-ned som gällde då jag inte pallar lyfta armarna över huvudet atm.. ;)
 
Gammal random bild.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: