A stop on the way...

Mår lite lagom piss idag. Har mensvärken from hell och huvudet vill inte sluta dunka hur många tabletter jag än knaprar. Börjar bli irriterande. Fick gjort en hel del på jobbet idag i alla fall, så det känns bra. Skall nog fortfarande ta och jobba några timmar i helgen dock. Behöver göra klart en massa som hänger efter mig och blir mer arbetsro på helgen, inga gubbar som ringer om problem i montagehallen, ingen från inköp som kommer med frågor om ordrar, inga leverantörer som ringer och frågar om ritningar. Får se om det blir lördag eller söndag eller båda dagarna dock. Just nu lutar det åt lördag då det ser ut att bli utgång på kvällen och jag i så fall lär vara sådär sugen på att jobba på söndagen... ;)
 
Tog och slutade lite tidigare idag också så jag hinner slappa lite innan jag skall iväg igen. Skall träffa brudarna på stan för att spela biljard och dricka drinkar vid halv åtta, så tänkte mysa ner mig i soffan med mitt godis tills det är dags att dra mot bussen. Hade egentligen sett fram emot en lugn helg där jag kunde bosätta mig i soffan, men den ser ut att bli lika fullproppad som de senaste helgerna. :P Vilket väl egentligen inte är fel det heller. ^^ Dessutom smidigt om jag passar på att dra ut med tjejerna då Erik inte kommer upp den här helgen. :)
 
Nej, nu skall jag återgå till Heroes och min godispåse. Laterz.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: