Falconer - O, tysta ensamhet...

Här får ni en liten myslåt att lyssna på.
 
Själv trycker jag i mig lite mat (lax och potatisgratäng, mumma) innan jag skall samla ihop lite sopor att slänga (åh denna roliga syssla) och sedan skall jag bege mig mot Välsviken i jakt på en ny dammsugare. Den gamla håller allvarligt på att ta död på mig. Sedan kanske jag äntligen kan ta tag i det här helvetet, även kallat lägenhet. Skall även kika efter ett par redigt stora hörlurar (knallblå eller gröna om jag kan hitta det...) som jag kan ha på jobbet. Så kanske folk kan sluta prata med mig när jag har ryggen mot dem och snäckorna i öronen. Blir så himla awkward när de har ett helt samtal med en och man inte hört ett ord... Dock fascinerande hur länge vissa kan prata utan någon som helst respons... :P Borde i alla fall bli lite mer tydligt att man lyssnar på musik om man har ett par bautalurar på huvudet. Hoppas jag.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: