Fucking cold...

Att man kan frysa så här mycket... Sitter med mjukisbyxor, tjocktröja, de underbara tofflorna som jag fick av syrran i julas samt två plädar. Och fryser som en gris. Blev bättre efter att jag fått i mig mat dock, men ändå. Samma som att det är lite av ett helvete att krypa ur sängen på morgonen då det är så förjolat kallt i lägenheten. Är snabbt ur sängen, på med morgonrock och tofflorna, och sedan iväg mot duschen så man kan bli varm. Spelar nog in att jag sovit dåligt det senaste och börjat bli snuvig igen också, men någon grad extra hade verkligen inte skadat här hemma.
 
Har varit en medeldag idag. Fick jobbat på en del med det jag skulle göra, men fick samtidigt massa nya saker på mitt bord som jag inte alls var beredd på. "Har du gjort en beräkning på den här sträcken?", "Nej, det har jag inte, vi räknar inte på de sträckarna", "Ok, för vi har lovat kunden det", "Jaha du... Där ser man...", "Ja, och de vill ha den typ nu", "..." Jag har fortfarande inte gjort någon beräkning på den. Vi pratade om det innan jul, men då bestämde vi inget (i och med att beräkningen är totalt onödig och endast skall göras för att kunden tycker att domkraften ser lite klen ut...) och nu har jag fullt upp. Jag hade fullt upp då också, men har man lite framförhållning så kan man lyckas trycka in det någonstans ändå. Dock inte med fem minuters varsel. Sorry.
 
Tog en promenad med Helena efter jobbet. Välbehövligt. Både motionen, den friska luften och pratstunden. Jäkla synd att hon skall flytta snart. Blir lite svårt att få till promenader då. Inte för att vi traskar sådär jävla ofta nu heller, men möjligheten finns ju i alla fall. ;)
 
Sitter och överväger om jag skall sätta på ett avsnitt med Heroes (med risk för att det kan bli två... eller tre...) eller om jag bara skall slösurfa lite till och sedan gå och lägga mig... Vad jag vill mot vad jag bör liksom. :P
 
 
 
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: