Jan. 24, 2014

Sitter uppe i Sälen, helt ensam i vår stuga då alla andra åker utför, längd eller tefat. Helt som planerat egentligen. Hade dock inte räknat med det här suget efter skidåkning. Det är dock molnigt och snöar lite smått samt är redigt kallt så har det allt rätt bra här i stugan ändå. Dessutom så vill jag hellre åka skidor med Erik eller familjen. Är nog familjeturerna jag egentligen saknar. Några mil på skidor i härligt solsken genom ett vackert snölandskap med lite pauser för fika eller bara en chokladbit i en snösoffa som pappa huggit till. ^^ Men men. Har inte med några vettiga vinterkläder nu i vilket fall så kan inte riktigt ändra mig heller. :P Så jag nöjer mig med min bok, soffan och en godispåse. ^^

Skulle lagt in en bild här tänkte jag men då mobilen klagar på att minnet är fullt så gick det sådär. Tryckte publicera ändå och all text försvann, men vis av tidigare misstag så kopierar jag nu texten innan jag trycker publicera. Så blir man i alla fall en gnutta mindre förbannad. ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: