Nya lurar...

Fick köpt mig en ny dammsugare, även om den kanske hamnade några hundralappar över vad jag hade tänkt mig. Har monterat ihop den och den står nu på laddning så får väl inviga den imorgon. Tror inte grannarna uppskattar om jag sätter igång nu på kvällen direkt. :P Blev även ett par hörlurar, modell Skullcandy, men jag är inte helt såld än. Lurarna är snäppet för små så är rädd att de släpper ut väldigt mycket ljud... Och då kostade de ändå 299... Dock svarta. Skulle jag ha coola färger och lite bättre modeller så låg prislapparna på upp mot tusenlappen och det kändes det kanske inte riktigt värt... :P Får väl hoppas att jag vänjer mig vid dessa helt enkelt... ^^
 
Btw typ helt inbrottssäker förpackning. Fick till sist gå loss med en kniv...
 
Just nu väntar jag annars mest på att tvätten skall bli klar så att jag kan hänga upp skiten. Insåg dock precis att jag först måste vika den omgång som redan hänger på stället sedan igår. Uff. Well, bara att sätta igång I guess. Toodles.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: