Torsdagsnöjen...

Skall snart ta tjuren vid hornen och köra en omgång på crosstrainern. Hade tänkt gå en promenad med Helena men den bitchen dissade mig för att träna med en kollega. Vilket jag väl inte gråter blod för just nu då det regnar och är svinkallt ute men ändå... :D Trycker just nu i mig lite potatisgratäng och cola innan jag ger mig på crosstrainern då magen vrålat i typ en timme. Hade gärna tagit något annat då jag käkat potatisgratäng i flera dagar men tyvärr missade jag visst att handla de mest basic sakerna sist, så köttbullarna var mögliga, brödet var mögligt, äggen hade gått ut och hade ingen mjök eller yoghurt... Och sista laxbiten ligger i morgondagens matlåda. Men potatisgratäng är ju gott det med så va fan. Kan hända att de sista av mina M&Ms från London slank ner också... Ehum...
 
Nej, nu skall jag sätta igång ett avsnitt Heroes (jag är efter, jag vet) och byta om till något smidigare än jeans. Funderar på om man skall ta ett bad efteråt, bara för att liksom. :P
  


helena

Nå, blev det någon crosstrainer nu eller bara M&Ms?! ;)Jag vill också ha en crosstrainer, om jag nu hade använt vill säga...

Svar: Haha, det blev allt ett pass trots allt! :P Och M&Msen är tyvärr slut, annars hade det nog lätt blivit fler sådana också... :D
CECILIA

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: