Mycket att stå i...

Slutade tidigt idag för att hinna packa det sista (fet chans att det kommer hända liksom) och tänkte få i mig lite mat då jag skippade att ta med mig lunch till jobbet. Varpå jag inser att Erik packat och rensat bland torrvaror och mat... Men hittade i alla fall en halv kladdkaka i kylen så jag får nog anse mig nöjd ändå. ;)
 
Skall strax iväg till Rusta för att köpa fler lådor och sedan blir det hem igen för att packa. Erik skall hämtas vid tåget när han kommer och sedan drar vi till Gert och Pia för att hämta släpet. Vidare mot Kjellbo för inköp av soffa och säng och sedan via Uddevalla där vi skall lasta lådor och efter det ner till Göteborg för avlastning av all skit. Har redan förvarnat Erik om att jag knappast lär kunna baxa in en kontinentalsäng och en stor soffa så han får heligt lova att inte blir arg om det visar sig helt omöjligt. Vi lastar ur det vi orkar och sedan får resten stå kvar i släpet över natten i Trollhättan så tömmer vi lägenheten imorgon med hjälp av det folk vi skrapat ihop. :)
 
Fick hjälp av syrran att färga om fåtöljerna igår i alla fall. Gick redigt mycket långsammare än vad jag hade hoppats på så vi hann tyvärr inte klart. Inte ens i närheten av klart faktiskt. Och då var jag ändå inte hemma förrän 12 i natt. Ser dock ut att funka bra så skall ta någon helg framöver och fortsätta färgningsprocessen så får jag köra ner stolarna i Volvon. ^^
 
 
Dynor i stadierna: t.v - original, mitten - målad en gång, t.h - endast rengjord. Var ett jäkla slit att rengöra och få bort all impregnering/glans/fett/vad fan det nu är, men målningen gick jättefort. Skall målas med svamp minst en gång till och sedan tänkte jag köra en vända med tryckluftssprayen. ^^
 
Men nu är kladdkakan slut (var nog lite väl ambitiöst med en halv, ligger som en sten i magen...) så nu bär det av mot Rusta. Laterz!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: