Det är ett enda jävla aber...

Jag är trött, grinig och har ont i huvudet. Och har en miljon saker att packa vilket inte direkt höjer humöret. Sitter och käkar för fullt dock så hoppas på att det hjälper. Blir ju inte direkt gladare av att dessutom vara hungrig.
 
Har hur mycket som helst att göra på jobbet och absolut ingen tid att göra dem. Var tog de här två månaderna vägen?! Var ju hur mycket tid som helst kvar alldeles nyss?! Har i alla fall fått en tjej som skall ta över mina arbetsuppgifter nu. Saken är bara den att hon inte jobbat en timme i Catia sedan skolan. Vilket innebär att jag har 1½ vecka på mig att lära henne så mycket jag kan och hinner om mina element samt lära henne programmen vi arbetar i. Samtidigt som jag skall klara deadlinen på maskinen jag gör nu (vilket är imorgon so I'm fucked along with the rest of the people), avsluta ett felärende på en Kinamaskin, skriva instruktioner på alla mina element samt leta reda på förlagor till framtida maskiner. För att inte tala om rensa mailen, sortera och rensa bland alla ritningar, se till att all info ligger i rätt mapp så att rätt personer kommer åt den osv. Det var tight, om än inte omöjligt, att hinna redan innan jag fick en gröngöling på halsen. Och inget ont mot henne, hon lär sig snabbt och vill ju hinna lära sig så mycket som möjligt (är inte avundsjuk på henne om man säger så, fy fan för att ta över mina element sådär hux flux) men det tar så mycket tid?! Jag får lite panik.
 
Och så kommer man hem till den här röran. Flyttlådor högt och lågt och saker precis överallt. Enda ljusglimten just nu är att kvinnan som var på visning i måndags har tackat ja till lägenheten och kommer flytta in 1a april, så vi kommer slippa dubbelhyra. ^^ Hon var även väldigt intresserad av de möbler som vi inte vill ha med oss så har vi tur så kan vi lämna kvar en del som vi annars skulle tagit med till tippen.
 
Skall på fest med jobbet imorgon också så kan inte packa då heller. Så idag är sista kvällen jag kan packa ordentligt. Kanske kan försöka sluta tidigt imorgon så jag hinner med någon timme innan jag skall ner till stan, men vi får se. Hade tänkt sluta tidigt idag också men kom ju aldrig iväg...?! Men ja ä int bitter. ;) Tur jag har godis och dricka som kan hålla mig igång. Well, bara att ta tag i skiten då. Laterz!
 
 
Ge mig lugn och ro. Och ledigt. Please please pretty please?


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: