Det känns att det är söndag...

Är så sjukt trött just nu och hela kroppen värker. Har varit en sjukt lång helg i bemärkelsen vad som hunnits med och hur lite jag fått vila... Och kommer inte få vila nu heller på en stund, har massor att fixa först. Har spelat träningsmatch och har inte ens duschat än då jag inte tror att jag kommer att palla röra ett finger efter att jag kommit ur duschen. Måste bara få i mig lite mat innan jag tar tag i saker och ting, är helt darrig.
 
Hela kroppen är mörbultad efter matchen och jag grinar illa varje gång jag böjer mig eller vrider mig. Motståndet bestod av ett division 2-lag mot vårat division 4... Yejj, liksom. Men vi höll emot bra ändå. Jag var helt säker på att jag skulle kräkas av trötthet då jag missat större delen av träningarna i år, och jag dessutom anade (helt korrekt) att jag skulle få spela hela matchen utan byte, men det gick bra. Benen vobblade bra i slutet och jag hade fullt upp att kippa efter andan men det gick. Jag fick dessutom äntligen spela libro med djup som jag velat hela säsongen och JÄVLAR vad mycket bättre spel det blev! Går inte att ha en rak backlinje på vår nivå om inte alla lyfter precis samtidigt och håller koll på offsiden. Bröt en hel del anfall men fick samtidigt en himla massa smällar och skott på mig. Vilket är lagom skönt när de skjuter som kanoner och det är kallt ute... Fick en stenhård rakt i magen och tappade luften totalt. Gör fortfarande ont när jag böjer mig eller andas för djupt. Men medan hela kroppen gör så ont så känns det samtidigt jävligt gött att vi höll emot så bra. Slutsiffran blev visserligen 6 (7?)-0, men ändå, det var mot ett division 2-lag. Dessutom höll vi 1-0 hela första halvlek och halva andra, men sedan vek sig benen på oss och de tryckte in en massa mål på bara några minuter. Tränaren vill att jag fortsätter spela med dem och tycker att jag skall pendla från Trollhättan men vettefan. :P Kanske kan bli några matcher när jag ändå är uppe för att hälsa på brudarna men vi får se. :)
 
Annars har det hunnits med ännu mer packning av grejer ihop med Erik, Gert och Pia då de var gulliga nog att komma upp med skåpbilen. Kanske inte så jag hade planerat att spendera större delen av lördagen men det behövdes verkligen. Fattar inte hur jag kunde tro att vi skulle få med oss all denna skit i våra två bilar.. o_O Kvällen spenderades på inflyttningsfest hos Helena och Patrik. Riktigt kul kväll, väldigt lyckat. Både förfesten och utgången var dessutom kul för ovanlighetens skull. ^^
 
Nej, nu har jag käkat klart så får väl ta tag i skiten så att jag kan hoppa in i duschen och sedan sooova! Laterz.


helena

Pendla från Thn till Arvika för att spela fotboll? :0 Jag tyckte att pendla från Ksd var imponerande nog! Men kul att tränaren vill att du ska fortsätta, det e ju ett gott betyg om inte annat ;) Tack för att ni kom och partajade med oss, galet kul kväll!:) Kram och hoppas vi ses snart nu! :)

Svar: Hahah, I know. Och jag var lite sugen där precis efter matchen, men det är ju bara för att jag just då var glad och hög av fotbollen. Kommer vara snäppet mindre sugen när jag ligger i soffan nere i Trollhättan och har 4 timmars bilresa framför mig. ;) Och klart vi skall ses snart igen! :D
xilona.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: