Fan då...

De färgar visst inte hår på drop in. Hade ju bruden igår kunnat berätta kanske... Får bli en klippning och så får jag färga håret själv i helgen istället. Och jag som var sugen på slingor också... Jaja, whatever, får bli någon annan gång då. Klippning är i alla fall nödvändigt, håret är som svinto i topparna. :P

Gud, snubbarna som klipper pratar i ett. Tänk om man hade kunnat hitta en tyst frisör, vad härligt det hade varit. Fast tjattret verkar ju passa alla andra så kanske bara är jag som vill ha det tyst så jag kan slappna av... :P


helena

Haha, jag skulle också vilja hitta en tyst frisör, hör av dig om du hittar någon :)

Svar: Haha, han blev rätt tyst rätt snabbt när han insåg att jag nog inte ville sitta och tjöta om mig själv som gubben innan hade gjort. ;) Han försökte starta ett samtal några gånger men det ledde ingen direkt vart. ;)
xilona.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: