Fredag!

Sitter och mumsar i mig en sen frukost framför Eriks dator och tänkte strax hoppa in i duschen. Skall plocka lite mer bland lådorna och sedan bege mig mot Ohlssons klipp för en klippning och färgning. Hoppas jag i alla fall. De hade inga tider kvar att boka men var lugnt att komma på drop in. Tycker egentligen inte de borde kunna ha drop in när de är fullbokade men jaja, vad vet jag. :P Runt fyra-snåret skall jag sedan ta bilen och bege mig mot Göteborg och Erik då vi skall på bio och kanske käka, beroende på vad vi känner för. Uwa, sådär sugen på att köra genom Göteborg men som tur var så ligger Ifs kontor hyfsat bra till så man i alla fall slipper köra igenom värsta smeten. Får väl köra på GPSen på mobilen också för säkerhetsskull. ;) Inte för att jag inte skulle kunna köra fel med den också men vi kan ju hålla tummarna. :P
 
Annars då. Jag sover länge (väldigt länge) men dåligt så är konstant trött. Kanske är stress? Eller orolig inför nya jobbet, I don't know. Irriterande som fan är det i alla fall. Skapar dessutom en konstant liten huvudvärk bakom ögonen. Också jävligt irriterande. Har dessutom läst ut två böcker i en serie om tre under de senaste dagarna. Är sugen på att börja på den tredje nu men då kommer jag nog inte ur stolen på hela dagen så är nog bästa att låta bli. ^^ Syrran bad om boktips för ett tag sedan, tror hon skall få låna dessa när jag läst klart dem. Eller förra serien jag läste kanske, den var också redigt bra... ^^
 
Nej, dusch och plock eller plock och dusch var det nu. Toodles.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: