I packningstagen...

Håller på och rensar och packar för fullt här hemma. Skiten tar ju aldrig slut? Hur har jag (vi...) kunnat samla på mig (oss...) så här mycket skräp genom åren...?! o_O Värsta att jag har svårt att slänga det också. "Det KAN ju vara bra att ha en dag" liksom. Eller "Men den passar ju fortfarande? Ok att jag inte använt den sedan jag flyttade in för fem (sex?) år sedan, men ändå!". Helt hopplöst. Dessutom så får jag lite panik när jag inte kan sortera allting. Ok om det var så att vi skulle packa upp allt sedan i nya lägenheten, då hade man ju kunnat kasta ner allt i lådor och sortera senare. Men nu skall det ju förvaras i förråd eller hemma hos våra päron tills vi får mer plats än en liten etta utan förvaringsutrymme... Så då måste jag ha mer koll på vad som hamnar i vilka lådor. Allra helst skulle jag vilja ha en låda till varje sak, typ smink i en, krukor i en, smycken i en osv. Och alla pryttlar liksom?! Var skall jag göra av dem? Ok, böcker kan hamna för sig men en himla annat måste blandas och sådant tycker jag inte om. :( Därför jag är så kass på att sortera papper tex. "En faktura på bilreparation? Ok, den kan hamna under räkningar. Eller under bilen? Eller...?" :P Därför der går så himla snabbt här hemma också. ;) Erik kom just och klagade på att jag bloggar när jag borde packa... Säger han som alldeles nyss satt och spelade spel på mobilen liksom... ;)
 
Random pic från Skutberget...


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: