Miss my lads...

Det är så fasligt tomt och ödsligt här hemma just nu. Hade ju dock tur att kvinnan som skall ta över lägenheten ville ha alla möbler vi inte skulle ta med oss, så har ändå säng, soffa och soffbord, men det ekar ändå när jag knapprar på tangenterna på datorn. Sitter och pratar med Erik på Skype och det ekar rätt gött det med. Kom hem för en dryg timme sedan och har sedan dess jäst i soffan. Har haft en skön tjejkväll med jobbtjejerna, med god mat och dryck på O'learys. Fy fan vad mätt jag är just nu. Beställde in en maffig chokladdessert också men lyckades inte trycka i mig hela. Rullade bort till bussen, smällfet men väldigt glad. Skönt att bara sitta och tjöta sådär. Jävligt tomt här hemma dock. Saknar mina grabbar. Tycker jag ser dem hela tiden i ögonvrån och blir lika ledsen varje gång när jag inser att jag inbillat mig. Men är i alla fall bara en vecka kvar nu. ^^
 
 
Båda katterna var väldigt glada att få komma ut på balkongen när solen visade sin vackra nuna. Har ingen lust att ha dem ute om jag själv inte vill vara där då jag inte har nätat balkongen, så blir inte av att de kommer ut när vädret är piss. Speciellt Ozzy blir helt tossig när han får komma ut och lukta, tugga och buffa på allt han kommer åt. Mindre populärt när den han buffar på är Stitch. ;)
 
 
Saknar även min andra grabb of course, men honom träffade jag ju i alla fall i helgen. ;)
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: